Friday, December 24, 2010

MY nIkah Outfit

haaaaa....cerita psl baju nikah ni... aku teringat gak bli kain kat Jakel tu...dia bleh plak x potong kain aku masa aku letak deposit tu.. huh... ape daa.... seb baik still ade lagi... okey.. now, aku dh setle hal baju nikah... kat mana aku hantar tailor??? yess... tu dia, berdekatan gak dgn Jakel... x silap anak Jakel punya butik gak tu.... ALTELIA AMANI... sbb ape aku pilih Altelia?? hmm.. jahitannya kemas.. then tiap2 kali aku beleh maj pengantin, baju2 dorg sangat cantik la... especially, part kain duyong tu... fuhhh... berderau jantung aku tengok design dorg...

Masa gi htr tailot tu... baru aku tau.. if korg nak baju nikah korg cantik bila guna kain chiffon ni, jgn bli chiffon yang alredy beaded... korg bli chiffon kosong... so, designer Altelia Amani ni bley design macam2 tuk korg... tapi price would be mahal lagi la..sbb dorg akan suggest korg tmbh beads and manik... tapi, hasilnye mmg cantik...

Nak tgk gambar baju nikah saya?????? heee




haaaa..ni la bju nikah sy..xberapa jelas ekk?? hehe..sorry ye.. em, actually, baju ni konsep nye simple je.. kain duyung, tp design yg sgt menarik..jrg sekali tgk design kain duyung cmtu kan??



ya, ni lah gmbr perincian tudung n veil sy.. designed by ALtelia jugak.. veil sy tu xmcm org lain buat V cut.sy sgt sukakan veil sy!!! heee



so, whut do u think??? cantik kan?? heheheheh

2 comments:

Anonymous said...

Brape price u tempah dekat jak

Katyieja said...

salam sis pls email sy katyieja@gmail.com.sy nk sewa veil sis off white kn ?bp ye ??