Monday, February 23, 2009

SLIM IT YOURSELF (SIY)



Berat Badan Bertambah???
Risiko Penyakit Merbahaya??? Jantung?
Darah Tinggi? Kencing Manis?
Malas Bersenam???
Tak tahan Lapar bila berdiet???
Diejek kerana masalah berat badan???
Kulit Mengeleber akibat penurunan berat badan yang Mendadak???
Susah mendapatkan pakaian yang bersesuaian???
Kurang Berkeyakinan akibat masalah obesiti???
Masalah Selulit walaupun mempunyai
berat badan ideal???
Masalah PJK (Perut Jalan Kedepan)???

SIY ada penyelesaiannya....



Cubalah SIY & Lihatlah perbezaan sepantas 10 Hari sahaja!!

Usah Khuatir,
Dengan S.I.Y , masalah berat badan, geleber dan lemak berlebihan ini dapat diatasi.

S.I.Y adalah produk
pelangsingan badan dengan Teknologi Nano dari Jepun dan telah mendapat pengiktirafan antarabangsa serta dikatakan produk terbaik di Alaf ini oleh pakar!

S.I.Y telah Disahkan HALAL

S.I.Y bukan UBAT! Ia dikelaskan sebagai MAKANAN dan TIDAK memerlukan nombor siri MAL dari Kementerian Kesihatan Malaysia.



Cara Pengambilan SIY


Pagi
JUS SIANG (label merah) di ambil selepas sarapan pagi

Tengahari
Makan seperti biasa, anda tidak digalakkan untuk “skip” makan.
Pastikan anda minum sekurang-kurangnya 2-3 liter air sehari

Malam

JUS MALAM(label Hitam) di ambil sebelum tidur


Anda digalakkan untuk tidak mengambil makanan yang terlalu berat & juga digalakkan makan awal. Ia adalah bagi memastikan makanan telah dihadamkan sepenuhnya sebelum anda tidur.

Untuk kali pertama dalam dunia produk pelangsingan, 6 unsur paling efektif yang telah diperkenalkan sebagai esen pati semulajadi yang dapat memberikan kesan yang sungguh menakjubkan telah digabungkan dalam penghasilan produk SIY- Slim it yourself

Ramai saintis berpendapat bahawa ia adalah salah satu daripada penemuan yang paling hebat di alaf ketiga ini. Pakar-pakar juga berpendapat SIY adalah produk yang paling BERKESAN, CEPAT dan SELAMAT.

S.I.Y adalah penghapus lemak degil yang paling kuat dan ia merupakan penggunaan penyelidikan teknologi dalam bidang kelangsingan tubuh badan.

Pengabungan 2 formulasi unik (SIY Siang & SIY Malam) dengan setiap satunya mengandungi 3 jenis kandungan aktif yang boleh memberikan kesan yang efektif dan ditawarkan sebagai esen semulajadi.

Keputusannya nyata samaada anda mengidap masalah berat badan yang lebih,penakungan air,bertubuh badan besar,perut buncit atau anda hanya ingin menghilangkan beberpa kg/paun berat badan anda.

INILAH CARANYA UNTUK MENGURANGKAN BERAT BADAN ANDA SECARA NYATA SERTA PALING SELAMAT DAN KESANNYA DAPAT DINIKMATI DALAM JANGKA MASA YANG PANJANG.

BAGAIMANA IA BERTINDAK?

S.I.Y merupakan formula baru yang Unik didunia. Ia merupakan produk revolusi dan juga merupakan produk pertama dan satu-satunya yang telah mengabungkan 6 kandungan aktif yang paling cekap dalam bentuk esen dan kandungan-kandungan ini mempunyai kapasiti unggul untuk meransang fungsi penyingkiran dan menambahkan aktiviti-aktiviti sel.

Dengan pengambilan S.I.Y proses penyingkiran lemak di tubuh badan anda akan mencapai kapasiti maksima .Anda dapat hilang berat badan dengan cepat dan rata. Selain itu, S.I.Y menambah kadar penghapusan lemak dan toksin merbahaya dengan cara yang menakjubkan tidak kira ia wujud di mana-mana bahagian tubuh badan anda.

Dengan S.I.Y anda boleh boleh menghapuskan lemak degil, kesan-kesan lipatan dan lemak berlebihan dengan cepat. Ini kerana penghapusan lemak bergantung kepada ransangan metabolisme anda.

S.I.Y membantu membentuk badan anda dalam masa yang singkat dan mengekalkannya dalam masa yang panjang.
Jus Siang bertindak untuk membakar lemak secara intensif selama 24 jam dan bertindak membuang toksin yang terkumpul didalam badan anda. Air yang mencukupi amatlah diperlukan ketika proses ini berlaku.

Jus malam pula bertindak untuk merawat sembelit dan melawaskan pembuangan makanan, lemak, dan sisa toksin yang telah dimakan pada siang hari dan telah dibakar oleh Jus Siang. Ia juga akan berfungsi membakar lemak jika kita tidak mengambil makanan berat.

S.I.Y diformulasikan untuk Semua orang Dewasa KECUALI :

Mereka yang mengandung
Mereka yang mengambil ubat atau yang didalam rawatan
Remaja 15 tahun ke bawah

Anda HENDAKLAH minum 2-3 liter air sehari untuk membolehkan S.I.Y bertindak dan memberikan kesan yang Optimum.

Sepanjang Pengambilan S.I.Y anda digalakkan :

Mengurangkan pengambilan makanan yang tinggi kandungan Lemak dan Karbohidrat
Elakkan Minuman manis, minuman berkarbonat & Alkohol. Jus buah-buahan atau sayuran Tanpa Gula dibenarkan
Lakukan senaman ringan. Anda boleh berjalan jika tidak berkesempatan untuk melakukan senaman

0 comments: