Sunday, February 22, 2009

S I Y TESTIMONIALS - PART VI

Dah lama x update blog ni, ye la, been a little bit bz weekend ni..SIY journey aku pun xhbs lagi.. tadi br je order for the next box..hahaha...sangat tak menjangkakan coz mmg aku rs sgt bahagia bile dapat tau news ni... smlm aku gi la Giant beli barang2 dapur.. then ternampak la penimbang..sebelum guna siy ni aku dh timbang kt situ, 68kg...fuhh..rs cm dunia nk pecah je bile dpt tau berat aku mencecah angka tue!!! then aku pun memberanikan diri gi timbang lagi after 2 weeks guna siy.. and yg paling xsangka sekali berat ku dah turun sebanyak 5 kg!!!!!!!!!!!~ seronok je ble tgk angka yg keluar dr kad tu 63kg..haha..malu la plak tayang angka berat aku kt sini, but it's okay la..just nk membuktikan yg SIY ni betul2 beri kesan kat berat aaku, bukan senang nk turunkan 5kg in 2weeks... even sofizal tu gi gym hari2 pun, badan gitu gak..hahahaha..jgn marah!!~

Aku xberapa nk igt la hari tu mkn ape, and continue ih day ke brape, tp xpelah, just roughly je la,..weekend ni mkn agak melampau la..hee..

Friday - aku breakfast vico je, then lunch xmkn ape2 juz minum byk air kosong je coz xde selera lgsg nk mkn, ptg tu ada minum air milo, then minum soya ball..huhu.

Saturday - erm, semalam aku minum milo and roti je, disebabkan adik comel sarah ade kt umh, duk melayan dia je la, tghari xmkn ape2..mlm tu kuar ngn fizal mkn gi lenjan mkn chicken soup, garlic bread and spaghetti kat cafe ape tah kat sunway pyramid tu!!~ dah la xder org tp mmg sgt sedap!!!!!~ dah lama tak mkn makann mcm tu.. dulu sblm aku minum siy ni, selera aku sgt tggi, agak kerap gak la aku n fizal gi merasa pelbagai jenis makanan..dah la ktorg dua2 kuat mkn, Big Apple la, Ittalianese, Nasi Ayam kat flat la, PIZZA hut, sume tahap jenis makanan ler!!~ dr yg murah ke mahal..xkira la sume ktorg lenjan, tp sejak aku minum jus SIY ni, agak kurang sket selera aku mkn bende2 gitu, ni je la time aku sedut makann ni..mmg sangat rindu kepada makanan2 tersebut..hehehe... aku igt lagi sekali tu FIZAL beli 6 biji donut kt BIG APPLE then mkn kt situ gak depan aku, tensen gak tgk dia mkn, dia tau aku suke mkn bende alah tu..saje la taktik dia nk pengaruh aku bukan tu je, mcm2 la bende dia mkn depan aku..saje je nk nguji aku, igt aku xleh tahan la.. sorry k awk, nk gumuk sorg2 la!!!~ hahahah..marah la tu!!~

Sunday- hari ni pg breakfast ape ek,.owh ok, i remembered, aku mkn kek Tiramisu!!!~ wuargh!!!! mmg padat gile la time tu rasa, tp nk wat cmne ek, besday my mum..dah la feveret aku tu kek Tiramisu!! heee.. then minum air oren,..lepas je suapan terakhir kt mulut aku, trus aku masuk toilet..Tindakan serta merta kek tu..hahahaha!!!! lunch mkn nasi sket, lauk ayam and acar timun, ikan goreng..sedap je rs mak aku msk..dah lama xrs masakan mak..dinner xmkn ape pun, ni aku br smp kt umh sewa kat melaka ni..trus capai laptop update blog ni, Thx 2 Eliashah coz sudi jd follower kte..hee.. Kalu u nk try SIY ni jgn la takut2, email je saya, saya leh tlg advice and order kan utk u..hee..coz sy br nk berjinak2 menjadi agen SIY ni.. K la, gtg..dah ngantok!!~ Gudnite and daaaaa!!!~

2 comments:

elliashah said...

itulah I dah jadi follower you.
nanti kita boleh exchange story about our progress. esok maybe box siy sy sampai. jadi by rabu br bleh start ok..

sy dah add zarina ym
my nickname elliashah jugak..

NOR ZARINA said...

haha..orait!!~
nk tau gak journey u plax..
bgs2!~
xslh mencube..=)